fredag den 12. februar 2010

En drøm om forår


Jeans Levi's 501, jakke Soulland, skjorte NN07, rygsæk Fjällräven Kånken, desert boots Clark's Originals, ur Timex, solbriller Han Kjøbenhavn

Vinterens kolde hånd har et fast greb om Danmark, og hvor smukt og romantisk det end måtte være med sneen, som ligger pudret ud over landskabet, så drømmer jeg altså en smule om forårets komme. Jeg vil gerne snart ud af de store sweaters, lange frakker og tykke ragsokker.
Mit forår bliver fyldt med brune og blå referencer, og ternede skjorter, ørkenstøvler og den evindelige Kånken på ryggen kommer jeg nok ikke udenom. Men hvorfor også det? Elementerne fungerer i perfekt harmoni, og kombineret med den militaristisk inspirerede blazer fra Soulland og et par gode solbriller bliver det ikke meget bedre. Naturligvis kræver det et par gode jeans, og et overskæg, som ikke tynger overlæben alt for meget.
Sættet er perfekt til dage, hvor solens stråler spreder lys og glæde i byen, dage hvor man bare har lyst til at drikke kaffe udendøre. Måske kommer foråret først til maj, hvor amerikanske the National i øvrigt også udgiver nyt album. Et album som forsanger Matt Berninger og resten af bandet er i gang med at mixe færdigt for tiden. Albummet bliver mindre stringent end det eminente Boxer, men heller ikke så insisterende som Alligator. Spændende bliver det i al fald, og jeg kan personligt ikke vente...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar