mandag den 1. marts 2010

Undertøj og skræmte kaniner




Det kan være svært at finde noget undertøj, som man virkelig holder af, når det kommer til design, pasform og pris. Men jeg har endelig fundet løsningen, som ovenikøbet er god for miljøet og din krop. A.O er et svensk mærke, som har tætte relationer til Acnes kreative kollektiv.
Kollektionen består af helt klassiske t-shirts, tights, undertrøjer og granddad-shirts. Der er styles til både piger og drenge, og hver style findes i både sort og hvid.
Kvaliteten er i top og produkterne er Økotex-certificeret, og indpakningen er skånsom mod miljøet. Især 120 grams t-shirten er skøn, men er man til en lidt kraftigere kvalitet kan man jo opgradere til 160 gram. De fungerer perfekt som undertrøje, men kan også sagtens bruges med et par gode jeans og et lille skvæt rock'n'roll.

Du kan bl.a. købe A.O her

Og når vi nu taler om undertøj, så faldt jeg lige over denne her video fra skønne Frightened Rabbit. De skotske band har begået to albums indtil videre, det seneste "the Midnight Organ Fight" udkom tilbage i 2008 Og jeg har ventet i spænding. De numre jeg har hørt fra den nye skive er yderst behagelige, og jeg glæder mig som en lille dreng til at få fingre i skiven, "The Winter of Mixed Drinks", som udkommer I DAG! Her er en fin lille alternativ video til andensinglen "Nothing Like You". Og husk at Pumpehuset den 6. april præsenterer skotterne live, og det er en oplevelse, som du ikke skal snyde dig selv for.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar